جشن جوانه ها و آغاز سال تحصیلی دانش آموزان پایه ی اول راهنمایی در یزد

14هزار و 200 دانش اموز پايه اول راهنمايي با شركت در جشن جوانه ها سال تحصيلي خود را آغاز كردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزداین مراسم با حضور بازرس ارزیابی وزارت آموزش و پرورش ، مدیر کل اداره ی آموزش و پرورش یزد ، روسا و معاونین اداره ی آموزش و پرورش استان و رئیس بنیاد شهید شهرستان برگزار شد .

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این مراسم ، آماده ‌سازي بیش از 14 هزار دانش ‌آموز پايه اول راهنمائی استان را برای ورود به سال تحصیلی جدید و آشنايي آنان با فضاي آموزشی را از اهداف برگزاری این جشن عنوان و خاطر نشان کرد که با همت و تلاش دست اندرکاران حوزه ی تعلیم و تربیت ، دانش آموزان را در مسیر صحیح آموزشی و پرورشی حرکت داد .

محمد کاظم رحیمی نژاد در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاشگران عرصه ی تعلیم و تربیت ، معلمان و والدین را به عنوان بهترین الگو درانتقال رفتار به فرزندان یاد کرد و افزود : تعامل و تلاش همسو و همه جانبه ی آنان در این عرصه ی مهم شرایط تربیت نسل جوان و تضمین جامعه ای سالم را در بر خواهد داشت .

رئیس آموزش و پرورش ناحیه ی 2 یزد نیز در این مراسم با تاکید بر ویژگی های متفاوت و حساس دانش آموزان در این مقطع تحصیلی و لزوم ارائه ی برنامه های خاص آموزش مهارت های زندگی ورود به زندگی جمعی و ایجاد زمینه در جهت توجه بیشتر آنان به قران و اهل بیت را برای دانش آموزان فراهم خواهد آورد .

مدیرکل بنیاد شهید شهرستان یزد ، مهمترین عامل پیروزی ایران اسلامی را الگوگیری از فرهنگ عاشورا عنوان کرد و افزود : رهبری امام خمینی (ره) و الگوگیری از فرهنگ غنی عاشورا ، توکل به خدا ، توسل به اهل بیت ، تبعیت از ولایت فقیه توانست پس از 8 سال دفاع از ملت و ارزش ها پیروز شود .

در پایان این مراسم از دانش آموزان ممتاز علمی و فرهنگی این مدرسه تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا